srijeda, 9. studenoga 2011.

U tisini noci na skromnoj serdzadi kupaju mi oci kaharli obraze
dok sapucu usne zahvalu i slavu Tvorcu sedam silnih Znalcu svake staze,

Otrgnu se dova cista kao suza;

O Milostivi hvala Ti na svakoj blagodati znanoj i neznanoj
O Apsolutni, tako ti svih Tvojih resula,
tako ti Muhammedove odanosti, i Isaove iskrenosti,
zaklinjem Te Ejubovim strpljenjem i Jusufovom ljepotom,
Musaovom snagom i Sulejmanovom moci, Lukmanovom mudroscu i Junusovim vapajima
ocisti srce moje od poroka svakog, podari mu cistocu Ibrahimovog monoteizma
i zapecati ga da ne poklekne pod teretom iskusenja,
daj da zivim i umrem u ime Tvoje.
Oplemeni me i nedaj mi da budem medju ponizenima,
kada klonem osnazi me, kad zaplacem utjesi me
podigni me iz ponora jer ja Tebi ruke pruzam
a Ti si rekao ko me zovne odazvat cu mu se
zato me ne napustaj i ne odbacuj
budi mi svjedokom na danu Sudnjem
da sam u zemnom vaktu ne trazeci nagrade nikave
lila suze samo zato sto sam Te voljela.

Nema komentara:

Objavi komentar