srijeda, 9. studenoga 2011.

Sabahska bjelina horizonte obgrlila 

Tihi vjetar miris zore u nozdrve mi donese 

Kaldrma mi poglede zarobila 

A ezan s' munare k'o da mi dušu raznese 

Tugaljiv je glas mujezina 

Tužniji čini mi se i od mene same

Golubovi još na Sebilj nisu došli 

Ja bol gušim od sabaha ranog.. 



Tuga i nemir naselili se u duši 

Hal ne odlazi a pola me nesta, 

Moje tijelo k'o da dertom oboli 

U grlu steglo, gorčina me uguši 

Sjaj u oku bezbel’ aškom sagori 

Vehnem a ne znam da zaustavim… 



I ruže pred Čarsijskom su svehle 

Al' topola kraj munare još treeperi 

Niko ničiji hal ne zna dok na sedždi diše 

Svakome su na pameti njegovi deveri 

I oprost svako za se išće 


Na usnama ašika zikra su izvori.… 



Zikrom ću i ja rastopiti svoje tuge 

On je samo suza mojih vrijedan 

Nek' zamru dunjalučka htijenja 

“I reci: Allah je samo Jedan…” 

To je hakk koji se ne mijenja… 

Nema komentara:

Objavi komentar