srijeda, 9. studenoga 2011.





Ispast ce da se ponavljam, jer ti isto govorim svaki dan... al ko ti je kriv, volim te i to ti je to! Prije sjdim i razmisljam o zivotu, o sreci, o tome sta treba covjeku da bude sretan, nekima puno toga nekima nesto malo, a meni nista, jer sve sta zelim imam.... a zelim samo tebe... tvoju ljubav I VJECNOST S TOBOM... vjerujem u tebe, vjerujem u nas... moja srce je u tebi, tvoje je u meni... mi smo jedno, i svaku noc kad idjem u krevet, kad te mazim, kad te osjecam, znam da je to sreca... niti dobitak na loto, niti ista drugu... a nadam se i jos jednoj sreci... da ce nam On dopustit da se sta duze volimo, jer mi smo dvoje malih skromnih ljudi koji netraze nista drugo nego jedno drugo... volim te, jako te volim... odavde do vjecnosti...












Uz tebe sam uvijek


Ne brini, zlato moje, razumijem te,
Tu sam uz tebe, dušom, srcem i tijelom.
U oèima mojim ljubav i toplinu možeš vidjeti
I strast doživjeti u ovom zagrljaju smjelom.

Znam, najdraže moje, danas nije tvoj dan.
Isèekuješ ono sto boli da doðe, veæ duže vrijeme.
Ne brini, uz tebe sam, slobodno se opusti
I oslobodi se tuðe krivice što nosiš je kao breme.

Na mojim se rukama odmori, zaborav naði,
Uz tijelo moje se ugrij, zatalasaj i odmori.
I neka sve ružno sto godinama te žderalo,
Nestane u trenu i zaboravi se u posljednjoj mori.

Moje je srce veliko, ogromno,spremno, široko,
U njemu ima mjesta za sve tvoje probleme.
Kad si me prihvatio ovakvu kakva zapravo jesam,
Znao si da se i ti možeš uvijek osloniti na mene.

Danas ti je potrebna podrška, moja blizina,
Pružam ti je nesebièno, onako kako želiš.
Ljubavlju te hranim, opijam i sreæom darujem
I znam da se dodiru tijela o tijelo veseliš....

Jer naša su se tijela pronašla u ljubavi,
Oèi su se susrele i spojile u plamenu sreæe.
Ljubav, koju samo upoznali i koju dijelimo,
Srušiti, obezvrijediti ili uništiti je, nitko neæe.

Nema komentara:

Objavi komentar