srijeda, 9. studenoga 2011.

ima jedno mesto..

ima jedno mesto gde cesto odlazimo..tu osetimo.. kad boli.. suza kad krene..secanja naviru.. nekad se osmehnes.. a nekad zaledis.. i zamislis..ides tako.. pa ljubis.. grlis.. volis.. prastas.. sanjas..prizeljkujes..i sve ima svoju car.. bas kao i zivot.. to nam je najlepsi dar...kad samoca udje kroz prozore.. pa te zahvati tuga.. zaviri.. malo u dusu.. imas ti druga.. imas.,,,,.padas i ustajes.. nova krila uvek dobijes.. poleti.. ka suncu.. zvezdama..nauci da volis.da bolis i da te boli..ucini zivot sto je moguce lepsim.. i sebe ulepsaj...naucu.. ako ne znas..ne nisti.. darove..reci.. budi istrajan.. ne tuguj previse nit se raduj previse..pruzaj. daji.. poklanjaj...jer kad poklanjas.. poklanjas sebi.. tvoje je samo ono sto das.. i znas...odelo ne cini coveka.,,tvoja dusa to si ti..a i dusa ima svoj ogrtac. pa s ponosom nosi sve sto imas.. eto.. govorim. pisem.. nisam vicna pisanju.... ne umem izrazit na najbolji nacin.. kroz reci.. sta bih htela.. umela.. i zelela rec..samo znam.. da sam naucila blago govorit..tisinu postovat..naucih da volim..jer to mi bese strano..ah.. sta sam sve naucila.. i jos ucim..i uvek se vracam na ovo moje mesto.. gde se molim.. tajne cuvam il ih kazujem..nekad tiho zaplacem.. il se lagano nasmejem..aa mnogo je lepo u tom kutku.. ima mesta za sve..pozelim bit sama.. mada samocu ne volim.. al ova samoca je tako lepa.. umiruje.. voli te.. ublazava svaku bol.. hrani te..i tu si uvek bezbrizan.. i ja sam jer tu sam sa Njim.. jer ovo nije moje vec Njegovo..... ON je uvek uz vas HOCU VAM REC....napravite malo mesta u tom vasem kutku .. neko ceka.. ne dozvolite da ceka..

Nema komentara:

Objavi komentar