srijeda, 9. studenoga 2011.

Kao ptica



Kao ptica tiho, skoro nečujno
diglo se ovo moje srce
i poletjelo
u visine...
Poletjelo ka tebi
i ništa ga u tom letu
nije moglo zaustaviti
ni vjetrovi
ni strah
ni prljave kiše
koje su tako dugo padale...
Nije moglo letjeti
jer je bilo palo na dno
u bezdan bola
ali samo ti
ti si mu dao krila...
Moje misli
se nebom rasule
i one su poput ptice
poletjele tamo
da se više nikad ne vrate...
Jato ptica - mojih misli
mojih snova i mojih želja
nebom caruju
i znaju put
kako doći do tebe...
Primi tu pticu u svoje ruke
nježnu i drhtavu
neka u tvojoj ruci nađe dom
čvrsto je primi...
Ne dozvoli da joj se slome krila
želi letjeti zajedno s tobom
zauvijek zajedno
let ljubavi...
Kao ptica nebeskim prostranstvom
poletjela ljubav
jaka i snažna
ovladala nebom, ovladala nama
tu će i ostati...
U kavezu naših tijela
želi biti zatočenik
a na nebu je ostao trag
njenog zadnjeg leta....
veliko srce ispisano
krilima ptice naše ljubavi...

Nema komentara:

Objavi komentar